Dítě se v osob­ní kni­ze Les­ní dob­ro­druž­ství stá­vá jejím hlav­ním hrdinou
(dopl­ní­me jmé­no a spous­tu dal­ších kon­krét­ních informací…).

Volí si svou ces­tu příběhem.

 

  • DÍVČÍ NEBO CHLAPECKÁ VARIANTA,
  • vhod­ná pro děti ve věku 4 — 7 let,
  • u dětí vel­mi oblí­be­ná,
  • boha­tě ilustrovaná,
  • rodi­če i pra­ro­di­če ji pova­žu­jí za atrak­tiv­ní dárek s vyso­kou při­da­nou hodnotou,
  • dítě bývá nad­še­né a pře­kva­pe­né,
  • tiš­tě­ná nebo elek­tro­nic­ká verze.
  • Kni­ha výraz­ně inspi­ru­je ke čte­ní s porozuměním.

Dítě se v osob­ní kni­ze Nový kama­rád stá­vá jejím hlav­ním hrdinou
(dopl­ní­me jmé­no a spous­tu dal­ších kon­krét­ních informací…)
a pří­běh pro­ží­vá se svým reál­ným kamarádem/kamarádkou.

Svý­mi roz­hod­nu­tí­mi řídí děj pří­bě­hu.

 

  • DÍVČÍ NEBO CHLAPECKÁ VARIANTA,
  • vhod­ná pro děti ve věku 8 ‑11 let,
  • u dětí vel­mi oblí­be­ná,
  • boha­tě ilustrovaná,
  • rodi­če i pra­ro­di­če ji pova­žu­jí za atrak­tiv­ní dárek s vyso­kou při­da­nou hodnotou,
  • dítě bývá nad­še­né a pře­kva­pe­né, svou kníž­kou se chlu­bí ve ško­le svým spolužákům,
  • tiš­tě­ná nebo elek­tro­nic­ká verze.
  • Kni­ha výraz­ně inspi­ru­je ke čte­ní s porozuměním.

Dítě se v osob­ní kni­ze Nej­moc­něj­ší apli­ka­ce stá­vá jejím hlav­ním hrdinou
(dopl­ní­me jmé­no a dal­ší kon­krét­ní informace…).

Svý­mi roz­hod­nu­tí­mi řídí děj pří­bě­hu.

 

  • DÍVČÍ NEBO CHLAPECKÁ VARIANTA,
  • vhod­ná pro děti ve věku 8 ‑11 let, kte­ré nera­dy čtou,
  • u dětí vel­mi oblí­be­ná,
  • pou­ze elek­tro­nic­ká verze,
  • krat­ší rozsah
  • moder­ní pojetí.
  • Kni­ha výraz­ně inspi­ru­je ke čte­ní s porozuměním.

Čte­nář se v osob­ní kni­ze S vlkodla­kem na sjez­dov­ce stá­vá jejím hlav­ním hrdinou
(dopl­ní­me jmé­no a dal­ší kon­krét­ní informace…).

Svý­mi roz­hod­nu­tí­mi ovlá­dá děj pří­bě­hu a je jen na něm, jaký z mno­ha kon­ců čeká prá­vě na něj.

 

  • DÍVČÍ NEBO CHLAPECKÁ VARIANTA,
  • vhod­ná od 12 let,
  • vtip­ná i hrů­zostraš­ná,
  • elek­tro­nic­ká nebo tiš­tě­ná verze.
  • Kni­ha sil­ně inspi­ru­je k opa­ko­va­né­mu čtení.